středa 16. ledna 2013

levandulový koutek

dneska jsem nešla do práce, neboť mi ráno bylo tak špatně od žaludku, že bych tam asi ani nedošla. naštěstí se mi žaludek během dne uklidnil a odpoledne jsem využila alespoň trochu kreativně a vytvořila jsem si svůj levandulový koutek. levanduli jsem zdědila po sousedce, když se stěhovala. nechtěla ji vláčet s sebou a vyhodit jí ji bylo líto. tak u mě skončil svazek levandule. miluju její vůni, takže jsem se tomuto daru nebránila. neměla jsem žádnou vázu, tak jsem dneska posbírala staré sklenice a trochu si s nimi pohrála. Tady je výsledek:


4 komentářů:

Radek řekl(a)...

Jako chlap tyhle věci moc nechápu. Na druhou stranu si v poslední době začínám uvědomovat, že jsou asi potřeba, pokud se má člověk chtít vracet domů.

potvůrka řekl(a)...

Jojo, tohle je asi opravdu víc věc nás ženských. Ale jak říkáš, tohle dotváří domov a kdykoliv to vidím, tak se z toho raduju a hned mi to přijde zase útulnější :-)

night.shine řekl(a)...

to je nádherné! já zbožňuji levanduli :) takové barvy ve mně vyvolávají pocit klidu a uvolnění a ve spojení s levandulovou vůní.. aaaaaaach :)

potvůrka řekl(a)...

Děkuju :-)

Okomentovat