úterý 16. listopadu 2010

kouzla a čáry


poslední dny jsou ve znamení tvůrčích činností. včera jsem se pustila do výroby šperků s vervou u mě nevídanou. tvořila jsem hodiny a hodiny. výsledkem jsou čtvery páry náušnic, dvě věci na krk (náhrdelníky, či jak to nazvat), jeden opravený náhrdelník mojí sestry a neuvěřitelný chaos na mém stole. na korálky narážím na všech možných i nemožných místech svého bytu, v kabelce, dokonce i v peněžence.


dneska jsem se pro změnu pustila do úpravy fotek . ještě těch z dovolené. hezké, zavzpomínat si na bezstarostnou dovolenou. ani teď po tolika měsících mě nepřestává fascinovat jak je norsko krásné. hned bych se tam rozjela znovu. klidně i teď na zimu.

chybí mi foťák, chybí mi foťák, CHCI FOŤÁK. vím, opakuju se, ale pociťuju to stále citelněji. dneska jsem si musela vypůjčit mamčin. ježíšku, spoléhám na tebe, že budeš nadělovat dárky podle toho, co chci a ne co potřebuju.

P.S. takhle vypadá výhled z okna mého pokoje (s trochou photoshopu):



0 komentářů:

Okomentovat